Als u ons belt is de kans groot dat u een van hen aan de telefoon krijgt. Wij stellen Roxanne en Jennifer daarom graag aan u voor.
Ik ben Jennifer Christiani en ben 30 jaar. Ik ben geboren in Den Haag en anderhalf jaar geleden verhuisd naar ’s-Gravenzande. In mijn vrije tijd breng ik graag veel tijd door met mijn gezin. Verder sport ik graag en doe ik aan tekenen en schilderen.
Na het behalen van de titel Bachelor of Business Administration, ben ik gaan werken als Commercieel administratief medewerkster bij Lint & Martens Verzekeringen. Ik heb hier maar liefst 7 jaar gewerkt.
Ik heb geleerd dat aandacht, inlevingsvermogen en eerlijkheid erg belangrijk is. Niet alleen voor de klant, maar voor de totale bemiddeling tussen klant en verzekeraar. Daarbij behandel ik mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. Zo bouw je langdurige relaties op.
Bij Sonneveld Voogd Adviesgroep hoop ik net zo waardevol te zijn als dat ik voorheen ben geweest in mijn vorige functie. Sterker nog, hier wil ik mezelf graag verder ontwikkelen zodat ik nog meer kwaliteiten van mezelf kan laten zien.”
Ik ben Roxanne Noordermeer van Elburg. Ik ben opgegroeid in Maassluis en woon nu alweer een aantal jaar in het Westland. Eerst een aantal jaar in Honselersdijk en sinds 2013 in Naaldwijk. Hierdoor ken ik zowel Maassluis als ook het Westland redelijk goed. Mijn vrije tijd besteed ik het liefst aan mijn 2 dochtertjes van bijna 3 en bijna 1.
Voordat ik bij Sonneveld Voogd Adviesgroep kwam werken, heb ik op het Leden Service Center van de ANWB in Wassenaar gewerkt. Eerst op de afdeling Hulpverlening (voor de bekende Wegenwacht producten) en daarna op de afdeling Verzekeringen. Bij de ANWB heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad, maar mijn wens was toch om in het Westland te gaan werken. Werken in het gebied waar ik mij thuis voel en de mentaliteit van de mensen overeenkomt met de mijne.
Ik vind het belangrijk dat klanten goed geholpen worden en dat ze weten dat wij er voor ze zijn in tijden van (financiële) nood. Achter een verzekeringsvraag wil ik de klant ook leren kennen, om zo mijn advies goed af te kunnen stemmen.
Heeft u een vraag? Laat het mij weten!